0
منوی کافه دارو
نمایش فیلترها
ویدئوها

قارچ شیتاکه کلسترول خون را کاهش میدهد

00000000000000

قارچ شیتاکه نوعی قارچ خوراکی و بومی متعلق به کشور ژاپن است که دارای خواص دارویی بی نظیر و فراوانی در زمینه درمان بسیاری از بیماری ها است علی الخصوص بیماری هایی که نسبت به داروهای شیمیایی دارای مقاومت بالایی هستند.

قارچ شیتاکه حاوی ماده شیمیایی AHCC است که مخلوطی از پلی ساکارید، آمینواسید و مواد معدنی است. این ماده سطح ایمنی بدن را بالا برده و با افزایش تعداد سلول های دفاعی بدن، از بروز انواع عفونت و تومور جلوگیری می کند به همین دلیل قرن هاست که برای درمان بسیاری از بیماری ها در شرق آسیا مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه استفاده از عصاره قارچ شیتاکه می تواند باعث پیشگیری و درمان انواع سرطان های حاصل از ویروس HPV شود.

همچنین قارچ شیتاکه به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها نظیر ویتامین D،B3 ، B5،B6 ، B12 و مواد معدنی منیزیم، سلنیوم، مس و فیبر علاوه بر درمان زگیل تناسلی، برای درمان سایر بیماری ها و مشکلاتی از قبیل لاغری، کم خونی، یبوست، کاهش کلسترول، کاهش فشار خون، کمک به سلامت قلب و پوست موثر است. مکملهای غذایی این قارچ خواص مشابه خود این گیاه را دارند و برای استفاده طبق دستور و نظر پزشک به راحتی میتوان از این مکملها استفاده کرد.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این ویدئو نظر می دهید.