0
منوی کافه دارو
نمایش فیلترها
ویدئوها

رفع جای زخم روی پوست

مسلما هیچ شخصی را پیدا نمی‌کنید که احساس خوبی نسبت به جای جوش یا زخم‌های روی صورت یا پوست بدنش داشته‌باشد، از این رو عموم افراد بعد از ایجاد این مشکلات پوستی، در پی راهکاری جهت رفع سریع و آسان آن می‌گردند. روش‌های مختلفی برای رفع جای بخیه، جای زخم یا جوش وجود دارد مانند: لیزر جراحی پلاستیک پیلینگ‌های شیمیایی استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده و... . کرم‌ها و پمادهای ترمیم‌کننده‌ یکی از بهترین روش‌ها هستند که می‌توانند بدون هزینه‌ی سنگین و یا عوارض جانبی خاصی، ضایعات پوستی مختلف را از بین ببرند.

کرم ترمیم‌کننده محصولی برای مراقبت از پوست است که بافت پوست را نیز ترمیم می‌کنند. از کرم ترمیم‌کننده برای از بین بردن جای زخم، بخیه، بریدگی‌ها، جای جوش، آفتاب‌سوختگی، ترمیم سریع‌تر زخم‌ها، التهابات پوستی بعد از لیزر، میکرونیدلینگ و ... استفاده می‌شود. اگر شما جای بخیه، زخم، خراش، جوش، ترک های بارداری یا سلولیت روی پوست خود دارید، با کمک کرم‌های ترمیم‌کننده می توانید آن ها را از بین ببرید و پوست خود را صاف و یکدست کنید. کرم‌های ترمیم‌کننده دارای ترکیباتی هستند که برای بازسازی پوست و شفاف‌سازی آن بسیار مفیدند و بدون ایجاد عارضه خاص، می تواند قدم بزرگی در جهت حفظ سلامت پوست شما باشد. مگر اینکه به یک ماده‌ی خاص آلرژی داشته‌باشید و تماس آن با پوست، برایتان دردسرساز شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت کافه دارو بخش ترمیم کننده ها، انواع محصولات مراقبتی را مشاهده و جهت خرید آسان و مطمئن اقدام نمایید.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این ویدئو نظر می دهید.