0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات

نحوه اثر گذاری ایکس اید در تقویت قوای جنسی

نحوه اثر گذاری ایکس اید در تقویت قوای جنسی
مصرف فرآورده های دارویی از جمله مکمل های غذایی از باب تأمین ریز مغذی ها و بهبود کارکرد اندام ها از جمله موارد قابل توجهی ست که این روزها بسیار باب شده است.

در سری مقالات مجله کافه دارو به بررسی جنبه های مختلف سلامتی پرداختیم، حال در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه اثر گذاری ایکس اید در تقویت قوای جنسی بپردازیم.

قوای جنسی

میل جنسی یا قوای جنسی به میزان توانمندی ابراز و حضور فرد در فرآیند رابطه جنسی اشاره دارد. رابطه جنسی و حضور به سلامت در این بخش، از اهمیت ویژه ای هم در بین زنان و هم در بین مردان برخوردار است. رابطه جنسی مطلوب و رضایت بخش علاوه بر سلامت جسم، ارتباط مستقیمی بر آرامش فرد و همچنین تقویت اعتماد به نفس در زندگی دارد، از این رو یکی از ملاک های شناختی در ارتباط، حضور مثبت شخص در فعالیت و ارتباط جنسی است که خود این موضوع می‌تواند به تداوم یک ارتباط نیز کمک مؤثری کند.

ضعف قوای جنسی

میل و قدرت جنسی ارتباط مستقیمی بر سلامت روحی شخص دارد، از این رو عموماً افراد بخصوص آقایان وقتی تحت فشارهای روانی و استرس قرار می‌گیرند ممکن است در معرض ضعف جسمانی قرار بگیرند. عدم حضور موفق در رابطه جنسی علاوه بر آلارمی که بدن به شخص می‌دهد ممکن است به تضعیف روحیه، تضعیف اعتماد به نفس، تنش و خشم در فرد منجر بشود. از این رو می‌توان در جهت بهبود قوای جنسی اقداماتی را پیش رو گرفت که از جمله این اقدامات می‌توان به مصرف مکمل های مؤثر در تقویت قوای جنسی اشاره کرد، که در این بین مکمل ایکس اید گلدن لایف توانسته در این مبحث مؤثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اهمیت تزریق واکسن گارداسیل

ایکس اید چیست؟

ایکس اید گلدن لایف یکی از مکمل های غذایی نام آشنا در بهبود تقویت قوای جنسی است. این فرآورده دارای 5میلی گرم ویتامین ب2، 30 میلی گرم ویتامین ب3، 20 میلی گرم ویتامین ب6، 100 واحد ویتامین ای، 15 میلی گرم زینک گلوکونات، 30 میلی گرم منیزیم اکساید، 67 میلی گرم جینسینگ کره ای، 100 میلی گرم تریبولوس، 40 میلی گرم جینسینگ سیبری می‌باشد. ایکس اید گلدن لایف برگرفته از گیاهان پر خاصیت، ویتامین و مواد معدنی یکی از مکمل های مؤثر در تقویت قوای جنسی است.

بیشتر بخوانید: قرص های اورژانسی جهت پیشگیری از بارداری

نحوه تأثیر اجزای ایکس اید

همانگونه که در بالاتر ذکر شد ایکس اید گلدن لایف از ترکیباتی از گیاهان درمانی و ویتامین ها و مواد معدنی تولید شده است که هر کدام از این ترکیبات به نحوی در اثر بخشی این مکمل تأثیر دارند که در جزئیات به بررسی هر کدام از این ترکیبات می‌پردازیم:

ویتامین ب2 یا ریبوفلاوین: این ویتامین نقش مؤثری در تولید انرژی در بدن دارد. حضور فعالانه و داشتن انرژی در روند ارتباط جنسی نقش مؤثری در بهبود عملکرد دارد از این رو ویتامین ب2 موجود در ایکس اید با تولید انرژی در بدن می‌تواند نقش بهبود دهنده ای در افزایش قوای جنسی داشته باشد.

ویتامین ب3 یا نیاسین: چربی خون و اختلال آن با اختلال نعوظ ارتباط مستقیمی دارد. نیاسین موجود در ایکس اید به آزاد شدن پروستاگلاندین D2 کمک می‌کند که این ترکیب نقش مؤثری در گشاد شدن عروق بافت دارد و از این رو در بهبود نعوظ می‌تواند کمک کننده باشد.

ویتامین ب6 یا پیریدوکسین: این ویتامین نقش مؤثری در تنظیم تولید استروژن، تنظیم هورمون های زنانه، تستوسترون، سروتونین را دارا بوده و همچنین برای خانم ها قبل از یائسگی مؤثر است و موجب افزایش میل جنسی در آنها می‌شود.

ویتامین ای: این ویتامین در ایکس اید در بهبود گردش خون و سلامت قلب نقش مؤثری ایفا می‌کند و با بهبود جریان خون اکسیژن رسانی به دستگاه تناسلی را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: مروری بر ویتامین E

زینک: از جمله عناصر مهم بدن که در افزایش میل و قدرت باروری آقایان نقش مؤثری ایفا می‌کند. زینک علاوه بر تمام خواص قابل توجهش در بدن، در مراحل باروری عملکرد غده پروستات، تشکیل و حرکت اسپری نیز کمک کننده است.

بیشتر بخوانید: مکمل زینک (روی)

منیزیم: منیزیم نیز در افزایش انرژی و تنظیم کارکرد آنزیم ها نقش مؤثری ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: خواص مکمل منیزیم بر سلامتی

گیاه اپیمدیوم و خارخاسک: این گیاهان مفید در ایکس اید به ارتقای عملکرد جنسی، کیفیت اسپرم، افزایش تمایلات جنسی و کمک درمان برای اختلالات جنسی است.

جینسینگ کره ای: این گیاه موجود در ایکس اید با تحریک ساخت نیتریک اکسید در دیواره سلول های اندام تناسلی موجب افزایش قطر رگ های خونی و افزایش جریان خون در آلت تناسلی و در نهایت کمک به نعوظ می‌شود. همچنین جینسینگ بر بهبود تحریک و درمان های ناتوانی نیز مؤثر است.

جینسینگ سیبری: این گیاه درمانی به افزایش سطح انرژی در بدن منجر می‌شود و بهبود نعوظ و افزایش تولید هورمون تستوسترون و همچنین تقویت قوای مردانه را نیز به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: مکمل های گیاهی و ویتامین های ارتقا دهنده سطح تستسترون

موارد مصرف ایکس اید گلدن لایف

ایکس اید از باب ترکیبات خود در تقویت قوای جنسی مؤثر است و در افزایش جریان خون در اندام تناسلی کمک کننده است، از این رو در درمان اختلالات نعوظ نقش مؤثری ایفا می‌کند. ایکس اید گلدن لایف همچنین در بهبود قدرت باروری زنان و مردان نقش کمک کننده ای دارد. ایکس اید گلدن لایف به افزایش میل جنسی در زنان کمک کرده و همچنین در بهبود زود انزالی آقایان نیز مؤثر واقع می‌شود.

شما می‌توانید مکمل ایکس اید گلدن لایف را از طریق سایت کافه دارو به راحتی تهیه نمایید.

لینک خرید مکمل ایکس اید گلدن لایف

نویسنده :آیدا قلعه وند
25 مرداد 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.