0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات
لینولایف و تأثیرات آن
طبیعی بودن مکمل های غذایی ملاک انتخاب بسیاری افراد است که تا حد مطلوب در مواقع مصرف مکمل های غذایی به مصرف فرآورده های طبیعی روی بیاورند.

در سری مقالات مجله کافه دارو به بررسی جنبه های مختلف از سلامتی پرداختیم، حال در این مقاله قصد داریم به بررسی لینولایف و تأثیرات آن بپردازیم.

لینولایف چیست؟

لینولایف رژولاین آلفا یک فرآورده 100% طبیعی است که اجزای سازنده آن شامل روغن سیاه دانه، روغن دانه انار، روغن زیتون، روغن هسته انگور، روغن دانه انجیر، روغن دانه فلفل قرمز، روغن دانه کتان و روغن سیر می‌باشد. لینولایف فرآورده ای به شکل کپسول سافت ژل و  بدون تداخل دارویی است. این محصول دارای اثرات درمانی بسیار مؤثری ست که با عنوان بهبود اختلال ایمنی و بیماری های ناشی از آن شناخته شده می‌‌باشد که در مقاله بیماری خود ایمنی به تفصیل به بررسی این مبحث پرداخته ایم.

نحوه تأثیر گذاری لینولایف در بیماری خود ایمنی

وقتی از سیستم ایمنی صحبت می‌شود اذهان عموم افراد یا به سمت تقویت کننده های سیستم ایمنی می‌رود و یا به سرکوب کننده های سیستم ایمنی همچون کورتون معطوف می‌شود، اما لینولایف شامل هیچ کدام از این دو گروه نیست در واقع باید گفت لینولایف رژولاین آلفا تنظیم کننده سیستم ایمنی است. طبق تحقیقات علمی در دنیا بیماری خود ایمنی منجر به 80 نوع عارضه در افراد می‌شود و در این بیماری ها سیستم ایمنی بدن به ارگان های مختلف حمله می‌کند که منشا تمام این بیماری ها ناشی از التهاب خود ایمنی است. لینولایف رژولاین با مکانیسم منحصر به فرد خود از رشد این اختلال ممانعت کرده و با تسکین بخشی التهاب،  به فرآیند بهبود ام اس و بیماری های ناشی از اختلال خود ایمنی کمک مؤثری می‌کند. لینولایف رژولاین همچنین عوارض ناشی از اینچنین بیماری ها را نیز کاهش می‌دهد. لازم به ذکر است از آنجا که لینولایف رژولاین آلفا یک فرآورده طبیعی بوده و در دسته بندی داروها قرار ندارد، از این رو با هیچ دارویی ایجاد تداخل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: پاورفیت و تقویت سیستم ایمنی 

تأثیر لینولایف بر کبد

کبد یا کارخانه بدن از اعضای بسیار حیاتی بدن بوده که در طب سنتی از رنگ و حالت داخل چشم به سلامت یا عدم سلامت کبد پی می‌برده اند. در بیماری کبد عموماً رنگ سفیدی چشم فرد مبتلا به حالتی غیر از نرمال خود و متمایل به زردی گرویده می‌شود. از این رو یکی از شواهد دال بر تأثیر مکمل های غذایی در کبد تغییر بافت چشم به حالت عادی خود است. طبق اعلام شرکت سازنده لینولایف آلفا شما می‌توانید با عکس گیری از چشمان خود قبل از مصرف این فرآورده و از حصول تغییرات مشخص در چشم خود میزان تأثیر گذاری لینولایف را بر بهبود سلامت کبد شاهد باشید.

بیشتر بخوانید: علائم کبد چرب و درمان آن

لینولایف و تأثیر آن برای بدنسازان

این محصول با اثر ضد التهابی خود به بهبود دردهای عضلانی همچون درد زانو، درد شانه و کتف کمک مؤثری می‌کند. همچنین افزایش ضربان قلب در طی ورزش گاهاً ممکن است موجب بروز التهاب در بدن بشود که بدن فرد با ترشح کورتیزول به کنترل این التهاب مبادرت می‌کند. لینو لایف رژولاین در این امر نیز مثبت واقع شده و به بدن در جهت کاهش التهاب کمک می‌کند. مصرف این فرآورده به بهبود عملکرد کبد، افزایش انرژی، بالا رفتن استقامت بدن منجر شده و همچنین بدلیل مکانیزم خود به بهبود جذب ریز مغذی ها از مواد غذایی نیز کمک قابل توجهی می‌کند. در یک دسته بندی کلی می‌توان اثر مصرف لینولایف رژولاین آلفا را در ورزشکاران اینگونه اعلام کرد:

- کاهش التهاب بدن

- بهبود دردهای عضلانی و استخوانی

- افزایش انرژی و بهبود استقامتی فرد

- کاهش حرارت بدن و تعریق بدن

دیگر تأثیرات لینولایف

لینولایف، این فرآورده طبیعی علاوه بر تمام خواصی که در بالاتر به آنها اشاره شد در دیگر موارد نیز دارای تأثیرات قابل توجهی است که شامل:

- بهبود عوارض ناشی از تزریق واکسن کرونا

- رفع خستگی مزمن

- کاهش بیقراری و بهبود علائم افسردگی و اضطراب

- تسریع فرآیند درمان در بیماری های گوارشی، دیابت و ام اس

- بهبود میگرن

- بهبود آرتروز

- مؤثر در کاهش چین و چروک، بروز جوش و لک

- کمک به رفع تعریق زیاد به همراه بوی بد

- کاهش حساسیت و واکنش های آلرژیکی

لینولایف رژولاین آلفا را از کجا بخریم؟

 این فرآورده هم اکنون در داروخانه های سطح شهر قابل تهیه است، اما از آنجا که عموم افراد از باب صرفه جویی در زمان و همچنین عدم تمایل جهت خرید حضوری نسبت به خرید آنلاین اقدام می‌کنند می‌توان از داروخانه هایی که پلت فرم آنلاین را دارا می‌باشند نسبت به خرید اقدام نمود. در این بین مجموعه کافه دارو با شعار یک کلیک تا داروخانه و همچنین پشتیبانی قوی امکان خرید آنلاین و ارسال به سراسر کشور را فراهم نموده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کافه دارو اقدام به خرید لینولایف رژولاین آلفا نمایید و خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید. لازم به ذکر است در صورت عدم تمایل خرید آنلاین شما می‌توانید با مراجعه به این داروخانه از خرید و یا تحویل حضوری محصولات مدنظر خود نیز بهره مند شوید.

لینک خرید لینولایف رژولاین آلفا

نویسنده :آیدا قلعه وند
27 مرداد 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.