0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات

پاورفیت و تقویت سیستم ایمنی

پاورفیت و تقویت سیستم ایمنی
این روزها عموم افراد جهت تقویت سیستم ایمنی به مصرف مولتی ویتامین های متنوع روی می‌آورند که در این بین، بعضی مکمل ها با تأثیرات شگفت انگیز خود، مورد استقبال بیشتری قرار گرفته اند، با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی یک مکمل پر طرفدار یعنی پاورفیت بنشینیم.

پاورفیت و تقویت سیستم ایمنی

بعد از مرور مقالات با عناوین مختلف در "مجله کافه دارو" حال می‌خواهیم به یک مکمل بسیار نام آشنا یعنی "پاورفیت" بپردازیم. ویژگی های کپسول پاورفیت چیست؟ ارتباط بین پاورفیت و تقویت سیستم ایمنی به چه نحوی است؟ میزان تأثیر پاورفیت بر بیماری های همچون زگیل تناسلی، تبخال تناسلی و HPV چقدر است؟ دیگر تأثیرات پاورفیت بر بدن به چه شکل است؟

ویژگی های کپسول پاورفیت چیست؟

کپسول پاورفیت یک فرآورده تولید شده از عصاره خشک قارچ شی تا-که می‌باشد که نکته قابل توجه در فرآیند تولید محصول، عدم استفاده از رنگ ها، مواد نگهدارنده و طعم دهنده های صنعتی است. این قارچ در کشورهای ژاپن و چین به عنوان قارچ خوراکی رایج بوده که علاوه بر مصرف خوراکی در کشور های دیگر به طور گسترده در مصارف درمانی نیز کاربرد گسترده ای دارد. این قارچ کالری بسیاری کمی دارد و منبع غنی از فیبر، ویتامین ب و دیگر مواد معدنی است که از قضا مرتبط با تأمین نیازهای بدن می‌باشد. محصول پاورفیت با تکیه بر حضور این قارچ مفید در ترکیباتش توانسته یک مکمل گیاهی با خواص اطمینان بخش را در اختیار عموم افراد قرار بدهد.

ارتباط بین پاورفیت و تقویت سیستم ایمنی به چه نحوی است؟

قارچ شی تا-که دارای پروتئینی می‌باشد که تعدادی از اسیدهای آمینه همچون هیدروکسی پرولین و هیدروکسی لیزین را دارا است. بعضی از قند های ضروری مورد نیاز بدن همچون  فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز در رژیم غذایی ما بسیار نادر هستند و بتاگلوکان های مهم همچون لنتیان، KS₂ و AC₂P، ویتامین ها و املاح مختلف باعث شده که قارچ  شی تا-که به عنوان یک تقویت کننده سیستم دفاعی، بدن را در مقابل انواع بیماری های ویروسی، میکروبی و سرطان مقاوم تر ‌کند.

این قارچ علاوه بر موارد ذکر شده حاوی ویتامین هایی همچون نیاسین، بیوتین، ریبوفلاوین از (گروه خانواده ویتامین ب) هستند، ویتامین د و املاحی چون فسفر، آهن، سلنیوم، روی، مس، کلسیم، منیزیم، گوگرد و سیلیسیم است که به همراه سایر مغذی های قارچ شی تا-که، به افزایش نیروی فیزیکی فرد منجر می‌شود. شایان ذکر است این قارچ مؤثر در کاهش سطح کلسترول، دیابت، اگزما و سرماخوردگی و آنفولانزا، کمک به درمان سرطان پروستات و پستان، هپاتیت B، تبخال، فشار خون بالا و درد معده و در نهایت بیماریHIV  نیز می‌باشد.

میزان تأثیر پاورفیت بر بیماری های همچون زگیل تناسلی، تبخال تناسلی و HPV چقدر است؟

بیماری زگیل تناسلی یا HPV از جمله بیماری هایی ست که متأسفانه این روزها بسیار شایع شده است. این نوع زگیل، بافت گوشتی در اندازه های مختلف بوده که بر روی دستگاه تناسلی ظاهر می‌شود. HPV یکی از انواع بیماری های مقاربتی ست که در آقایان و بانوانی که روابط متنوع و آزاد دارند امکان ابتلا و در نهایت انتقال به شریک جنسی را دارد.

این بیماری با ضعف و قوت سیستم ایمنی بدن بسیار مرتبط است، به نحوی که در صورت تقویت سیستم ایمنی و دفاعی، خود بدن در مقابل با ویروس ها برمی آید، از این رو در کنار درمان زائده های پوستی در ناحیه تناسلی، توصیه می‌شود که در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن نیز عوامل مؤثر را مدنظر قرار بدهیم، که یکی از این عوامل در تقویت بدن استقاده از پاورفیت می‌باشد که لازم است میزان مصرف و دوز روزانه را با پزشک معالج خود چک نمود. نکته قابل توجه در درمان این بیماری حفظ آرامش و اطمینان از درمان و بهبود است که این نکته مهم خود، قدم بزرگی ست تا بهبودی کامل برای شما رقم بخورد.

دیگر تأثیرات پاورفیت بر بدن به چه شکل است؟                                                               

این محصول ناب و متفاوت علاوه بر تأثیر شگرف بر بیماری HPV بر دیگر ارگان های بدن نیز می‌تواند مؤثر واقع شود، که از جمله آن می‌توان به کاهش ریزش مو، کمک به بهبود آنفولانزا، افزایش قوای جسمی برای ورزشکاران و یا افرادی که رژیم لاغری دارند، سالمندان و دوران نقاهت بیماران، کمک به جلوگیری از پوسیدگی دندان، مؤثر در کاهش انقباض عروق خونی و در نتیجه درمان فشار خون بالا، افزایش انرژی بدن، مؤثر در بهبود و پیشگیری از پوکی استخوان، کاهش ابتلا به تب خال و آفت دهان و ... اشاره کرد.

شما هم اکنون می‌توانید مکمل پاورفیت را از سایت کافه دارو به راحتی تهیه نمایید.

                            چون عهده نمی‌شود کسی فردا را                     حالی خوش دار این دل پر سودا را                      
 

نویسنده :آیدا قلعه وند
03 خرداد 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.