0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات

تأثیر پروتئین وی پگاه تهران

تأثیر پروتئین وی پگاه تهران
پروتئین وی از جمله مکمل های محبوب و پر طرفدار میان ورزشکاران است.

همانگونه که در سری مقالات قبل در مجله کافه دارو به بررسی بعضی مکمل ها پرداختیم، حال می‌خواهیم در این مقاله بطور خاص به بررسی مکمل پروتئین وی پگاه تهران بپردازیم.

پروتئین چیست؟

پروتئین ها زنجیره های بلندی از اسید آمینه ها بوده که در همه موجودات زنده وجود دارد. بدن انسان نیز از هزاران پروتئین مختلف ساخته شده است که هر کدام وظایف و عملکرد های خاصی را بر عهده دارند که بزرگترین دسته پروتئین ها، پروتئین های ساختاری می‌باشند.

پروتئین که از اجزای سازنده اصلی بدن می‌باشد به رشد و ترمیم بافت ها کمک می‌کند. بدن در ساختار عادی و در صورت داشتن رژیم غذایی سالم می‌تواند میزان پروتئین مورد نیاز خود را از طریق مواد غذایی مختلف همچون گوشت گاو، ماهی، مرغ، محصولات لبنی، سویا، کینوا، لوبیا، عدس و ... دریافت کند که این فاکتور در ارتباط با افرادی که ورزش می ‌کنند ممکن است کافی نباشد، از این رو عموم ورزشکاران از مکمل های حاوی پروتئین بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: پروتئین ها: ساختار، عملکرد و منابع آن ها

پروتئین وی چیست؟

پروتئین وی از که آب پنیر تولید و فرآوری می‌شود یکی از محبوب ترین مکمل ها در میان ورزشکاران است که به افزایش رشد عضلات کمک مؤثری می‌کند. پروتئین وی از نظر خلوص در سه نوع مختلف تعریف می‌شود:

- پروتئین وی کنسانتره 80-70 درصد

- پروتئین وی ایزوله 90- 80 درصد

- پروتئین وی هیدرولیز شده 95-85 درصد

استفاده از پروتئین وی در کنار تمرینات ورزشی به ذخیره آمینو اسیدها در ماهیچه ها منجر شده و از تحلیل عضلات جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اثرات شیک ها و مکمل های پروتئینی بعد از تمرین

 پودر پروتئین وی پگاه تهران   

این پودر یکی از محصولات تولیدی شرکت پگاه است که از سال 1397 تولید آن آغاز شد. پروتئین وی یکی از دو پروتئین موجود در شیر می باشد که با روش های اولترافیلتراسیون، این پروتئین را از شیر یا مایع آب پنیر جمع آوری می‌کنند. در اصل ماجرا میزان پروتئین وی موجود در شیر 20 درصد از کل پروتئین تشکیل دهنده آن است و 10 گرم پروتئین موجود در آب پنیر نیز از نوع پروتئین وی می‌باشد.

پروتئین وی پگاه تهران از آب پنیر تازه در 2 سری 80 درصد کنستانتره و 90 درصد ایزوله به تولید می‌رسد.

 چرا باید پروتئین وی پگاه تهران را انتخاب کنیم؟

امروزه با توجه به تعدد برند ها در محصولات مختلف بخصوص مکمل های ورزشی ممکن است شخص در هنگام خرید دچار ابهام بشود، از این رو لازم است با دقت نظر کافی از فروشگاه معتبر که لیبل اصالت کالا داشته باشند اقدام به خرید نمود. گاهاً در بین برندهای مختلف با وجود ترکیبات مشابه، شاهد آن هستید که میزان تأثیر گذاری آن در افراد مختلف ممکن است به یک شکل نباشد. از این رو ممکن است در حین تحقیق از اشخاص مختلف با معرفی برند های مختلف روبرو شوید و این امر انتخاب شما را سخت تر کند. پس لازم است هر فرد فاکتور های مختلفی را برای خود در نظر بگیرد، که یکی از این فاکتور های مهم خرید از برند های معتبر می‌باشد. برند پگاه یک برند شناخته شده در بین عموم مردم است  و این خود سببب دلگرمی اولیه در جهت انتخاب پروتئین وی پگاه تهران می ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد. مزیت دیگر این محصول نسبت به پروتئین وی های موجود در بازار قیمت بسیار مقرون به صرفه تر آن است که این تفاوت قیمت، گزینه قابل اتکایی ست که لازم است آن را مدنظر قرار داد. از دیگر مشخصه های پروتئین وی پگاه تهران می‌توان به ترکیبات آن اشاره کرد که دارا بودن ویتامین های گروه ب در این پروتئین وی به هضم و جذب بهتر کربوهیدرات و پروتئین کمک می‌کند. همچنین نحوه بسته بندی و میزان های مختلف پروتئین وی پگاه تهران است که مصرف کننده می‌تواند با توجه به میزان نیاز خود می‌تواند از بسته بندی های 500 گرمی تا 15 کیلویی انتخاب و سپس به خرید آن مبادرت نماید. ترکیبات پروتئین وی پگاه تهران  بدون مواد شیمیایی بوده و از افزودنی و طعم دهنده ها در آن استفاده نشده است، از این رو می‌توان با خیال راحت تر از پروتئین وی پگاه تهران بهره مند شد.

بیشتر بخوانید: خرید مکمل های ورزشی

 پروتئین وی پگاه تهران را از کجا بخریم؟

انتخاب یک فروشگاه مطمئن از مراحل مهم یک خرید با کیفیت است. پروتئین وی پگاه تهران هم اکنون در فروشگاه ها و داروخانه ها یافت می‌شود که در این بین، مجموعه کافه دارو با پشتیبانی قوی و با رعایت اصول مشتری مداری فضای خرید آنلاین و حضوری را برای مراجعین خود در نظر گرفته است. همچنین حضور افراد ورزشکار و متخصص در این مجموعه می‌تواند راحتی خیال شما را جهت دریافت مشاوره نیز تأمین کند. شما هم اکنون می‌توانید از سایت کافه دارو نسبت به خرید پروتئین وی پگاه تهران اقدام و خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

نویسنده :آیدا قلعه وند
14 مرداد 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.