0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات

بررسی ضد آفتاب و خرید آن

بررسی ضد آفتاب و خرید آن
لزوم استفاده از ضد آفتاب بر هیچکس پوشیده نیست، اما اینکه در حین خرید به چه نکاتی توجه کنیم از موارد قابل توجهی ست که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

در مقاله ضد آفتاب و لزوم استفاده از آن در مجله کافه دارو  به کلیتی از مقوله ضد آفتاب پرداختیم، حال در این مقاله قصد داریم به بررسی بعضی محصولات موجود با عنوان ضد آفتاب بنشینیم. خرید ضد آفتاب نیز مانند دیگر محصولات مراقبت پوستی باید با آگاهی و توجه به نوع تیپ پوستی شما انجام شود. اگر شما هم می‌خواهید با قیاس و با اشراف بیشتری نسبت به خرید ضد آفتاب اقدام نمایید، در این مقاله با ما همراه باشید.

کرم ضد آفتاب رنگی spf50 مناسب پوست های دارای لک و روشن کننده اویدرم

 این محصول برای درمان لک‌های صورت می باشد. به علاوه بواسطه وجود ترکیباتش یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که دارای خاصیت روشن‌کنندگی است. عملکرد این کرم به گونه ای است که به سرعت در پوست پخش شده، بافت سبک و جذب بالایی داشته، برای انواع پوست مناسب می باشد و به دلیل خاصیت رنگی بودن قابلیت پوشانندگی نیز دارد. این کرم دوکاره است، یعنی ضمن محافظت بالا در برابر اشعه مضر UVA و UVB به عنوان یک ضد لک و روشن کننده پوست عمل می‌کند. همچنین کرم ضد آفتاب ضد لک اویدرم ضد التهاب نیز می‌باشد.

کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF30 پوست چرب و مستعد آکنه لافارر 40 میلی لیتر بی رنگ

این محصول با فرمولاسیونی فوق سبک به خوبی از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند. این محصول نه تنها ضد آفتاب است بلکه ضد لک نیز می باشد و هم به رفع لک‌های پوستی  کمک می‌کند و هم از بروز آنها جلوگیری می‌ نماید. این کرم ضد آفتاب مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه است و ترشح سبوم را مهار می‌ کند. بسیاری از ترکیبات موجود در این کرم، گیاهی و ضد حساسیت هستند. کند کردن روند پیری پوست از دیگر مزایای استفاده از این محصول باکیفیت است. این ضد آفتاب با جلوگیری از بروز چین و چروک به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. علاوه بر این خنثی کردن رادیکال‌های آزاد نیز از کاربردهای مهم کرم ضد آفتاب لافارر مخصوص پوست چرب است. این کرم فاقد هرگونه رنگ است.

بیشتر بخوانید: تأثیرات بوتاکس

کرم ضد آفتاب انواع پوست SPF50 ای آی ان 40 میلی لیتر بژ طلایی

این محصول از پیری پوست جلوگیری نموده و به شادابی آن کمک می کند و با ایجاد پوشش مناسب از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می‌نماید. این کرم مناسب برای بانوان و آقایان بوده و دارای حفاظت مناسب در برابر پرتوهای UVA و UVB نور خورشید است. این محصول فاقد چربی بوده و رنگی بودن این محصول موجب عدم نیاز شما به کرم آرایشی نیز می‌شود.

کرم ضد آفتاب SPF60 رنگی پریم 40 میلی لیتر برنز

از پوست در مقابل اشعه های مضر نور خورشید UVA و UVB محافظت کرده، به دلیل تنظیم نمودن ترشح چربی و فاقد چربی بودن، از ایجاد آکنه روی پوست جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب پریم مناسب پوست های مختلط و چرب می باشد، که با استفاده روزانه از آن چربی پوست کنترل شده، موجب ایجاد جوش نمی شود. این محصول در مقابل تعریق و آب مقاوم بوده، ماندگاری بالایی دارد. مناسب استفاده روزانه جهت محافظت از پوست در برابر لک های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی می باشد.

 

کرم ضدآفتاب SPF50 ضد لک ویتالیر 40 میلی لیتر بی رنگ

مناسب پوست کدر و مستعد لک است که دارای خاصیت ضد لک، کاهش لک و کک و مک بوده، حاوی کمپلکس روشن کننده و ویتامین سی می باشد، که موجب از بین رفتن رنگدانه های تیره به وجود آمده روی سطح پوست می شود. علاوه بر این تیرگی های ناشی از آفتاب و افزایش سن و... را برطرف کرده، به اثر بخشی کرم های ضد لک کمک می کند. این محصول از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید UVA  و UVB محافظت کرده و در نتیجه از ایجاد لک و تیرگی های جدید جلوگیری می‌کند.

کرم ضدآفتاب spf50 پوست خشک و نرمال ژیناژن 50 میلی لیتر رنگ تیره 

 بدلیل پایدار بودن در برابر آب و تعریق، یک لایه ضدآب سبک به روی پوست ایجاد کرده، که می‌توان در استخر یا مناطق رطوبتی نیز از آن استفاده کرد. یا حتی برای کسانی که زیاد عرق می کنند نیز مناسب می‌باشد.  این محصول  فاقد الکل، مواد حساسیت زا و کمدون زا بوده، که به علت بافت سبک به سرعت جذب شده، ایجاد حساسیت و التهاب نمی کند. ضمن اینکه از این ضد آفتاب حتی برای دور چشم نیز می توان استفاده نمود، به دلیل رنگ تیره، پوشش دهی خوب و مات برای استفاده روزانه مناسب می باشد.

کرم ضدآفتاب SPF55 آقایان فاقد رنگ و چربی سی گل 50میلی لیتر

این محصول حاوی فیلترهایی است که امواج ماورا بنفش و مادون قرمز را پوشش می‌دهد. از خواص دیگر ضد آفتاب آقایان سی گل بی رنگ بودن آن است.  به دلیل ترشح هورمون تستوسترون در آقایان، پوست آنها نسبت به خانم‌ها چرب‌تر است. بنابراین استفاده از فرآورده های مراقبت از پوست که فاقد چربی هستند، برای آقایان مناسب تر است.

کرم ضدآفتاب SPF50 ضد لک اریکه 50 میلی لیتر بژ طبیعی

 ضد آفتاب و ضد لک مناسب برای افرادی است که پوستی مستعد لک دارند. این محصول حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی بوده و در برابر رادیکال‌های آزاد و نور مضر خورشید از پوست محافظت می‌کند. این محصول دارای فیلترهای شیمیایی، فیزیکی و ارگانیک بوده و علاوه بر اینکه از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند، خاصیت روشن‌کنندگی و ضد لک نیز دارد. این محصول دارای بافتی سبک بوده که به راحتی روی پوست پخش می شود و مقاومت مناسبی در برابر آب و تعریق نیز دارد.

ژل کرم ضدآفتاب spf50 کنترل کننده چربی پوست سبو فارما مای 50 میلی لیتر بی رنگ

مناسب پوست چرب در حال درمان می باشد. این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و با هدف محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB، بلو لایت و آلاینده های محیطی طراحی شده است. این کرم ضد التهاب و ضد تحریک بوده و با تنظیم کنندگی سبوم به آبرسانی عمیق پوست طی درمان آکنه کمک مؤثری می کند. این محصول انتخاب مناسبی به عنوان درمان کمکی آکنه می باشد.

کرم ضدآفتاب spf40 برای دوران بارداری بانوان لافارر 40 میلی لیتر بی رنگ

این محصول مناسب برای دوران بارداری است که هیچ گونه اثر مضر احتمالی بر روی جنین در دوران بارداری نمی گذارد و از این رو می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این ضد آفتاب از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی محافظت می کند و با 100% فیلتر فیزیکی (مینرال) بی رنگ می تواند برای زیرسازی آرایش هم مؤثر واقع شود.

کرم ضدآفتاب SPF50 بهبود دهنده چروک ورونیک 40 میلی لیتر

 با ترکیبات منحصر به فرد خود از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند، ترکیباتی که در ساخت این کرم بکار رفته موجب پر کردن خطوط و کاهش چین و چروک های صورت شده، همچنین موجب سفتی و استحکام پوست می شود. این محصول تقویت کننده اثر ضد UVA است که به دلیل ترکیبات آنتی اکسیدانی که دارد از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیط محافظت می کند.

 

شما می‌توانید انواع دیگری از کرم ضد آفتاب های مدنظر خود را در گروه محصولات آفتاب سایت کافه دارو جستجو و بعد از مطالعه مشخصات، به راحتی نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

نویسنده :آیدا قلعه وند
01 مرداد 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.