0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات

ایمیونس ویتابیوتیکس و تقویت سیستم ایمنی

ایمیونس ویتابیوتیکس و تقویت سیستم ایمنی
تقویت سیستم ایمنی از اهم واجبات در جهت داشتن بدنی سالم تر و قوی تر است و مکمل های متفاوتی برای این امر مهم طراحی شده است که در اینجا به بررسی یکی از آنها می‌پردازیم.

در سری مقالات مجله کافه دارو به جنبه های مختلف سلامتی پرداختیم، حال در این مقاله قصد داریم به بررسی ایمیونس ویتابیوتیکس و تقویت سیستم ایمنی بپردازیم.

ایمیونس ویتابیوتیکس چیست؟

این محصول در 2 فرم شربت و قرص تولید شده است. شربت ایمیونس ویتابیوتیکس منبع غنی از آنتی اکسیدان ها بوده که به کارکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. آنتی اکسیدان های موجود در ایمیونس ویتابیوتیکس با مولکول های سمی که به شکل بیماری به بدن وارد شده مقابله می‌کند و به کاهش آسیب های این مولکول ها منجر می‌شود. بدن در حالت بیماری میزان آنتی اکسیدان کمتری را دارا می‌باشد و قرص ویتابیوتیکس با تأمین ریزمغذی ها به جبران این کمبود برمی‌آید.

بیشتر بخوانید: پاورفیت و تقویت سیستم ایمنی

ویژگی های منحصر به فرد ایمیونس ویتابیوتیکس

این محصول یک مکمل تخصصی جهت کمک به تأمین مواد مغذی مورد نیاز بدن است که با فرمولاسیون کامل خود حاوی بیش از 20 ماده مغذی موردنیاز بدن بوده و با توجه به ترکیبات ارزشمندش به عملکرد هر چه بهتر سیستم ایمنی کمک مؤثری می‌کند. از آنجا که این محصول بر اساس نیاز روزانه بدن طراحی و تولید شده، در نتیجه مصرف هر روزه آن مانعی ندارد. ایمیونس ویتابیوتیکس فاقد لاکتوز بوده و برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز نیز می‌تواند قابل استفاده باشد. از آنجا که این مکمل فاقد گلوتن و بدون شکر بوده، در نتیجه برای بیماران سلیاک نیز قابل مصرف می‌باشد. ایمیونس ویتابیوتیکس مکمل مناسبی برای گیاهخواران نیز است.

بیشتر بخوانید: مکمل های مورد نیاز برای افراد گیاهخوار

در خیلی از مواقع مولتی ویتامین ها ممکن است به تحریک اشتهای فرد منجر شود، از این رو مصرف کنندگان در انتخاب مکمل مدنظر خود همواره این موضوع را مدنظر قرار می‌دهند که مکمل انتخابی شان منجر به افزایش اشتها و در نتیجه چاقی نشود، که شربت ایمیونس با توجه به تأمین ریزمغذی ها در بدن به رفع بی اشتهایی ناشی از کمبود مواد مغذی کمک کرده و در نتیجه باعث ایجاد اشتهای کاذب در فرد نمی‌شود.

خرید مکمل ایمیونس ویتابیوتیکس

انتخاب یک فروشگاه مطمئن از مهم ترین مراحل یک خرید با کیفیت است. این محصول هم اکنون در داروخانه ها یافت می‌شود که در این بین، مجموعه کافه دارو با پشتیبانی قوی و با رعایت اصول مشتری مداری فضای خرید آنلاین و حضوری را برای مراجعه کنندگان خود در نظر گرفته است. شما هم اکنون می‌توانید از سایت کافه دارو نسبت به خرید ایمیونس ویتابیوتیکس اقدام و خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

لینک خرید ایمیونس ویتابیوتیکس
 

نویسنده :آیدا قلعه وند
17 تیر 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.