0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات

انواع مکمل های گل مغربی (پرایم رز)

انواع مکمل های گل مغربی (پرایم رز)
گیاه گل مغربی (پرایم رز) از گیاهان نام آشنا در زمینه درمانی می‌باشد که بنا به تأثیرات شگفت انگیزش، در فرآورده های دارویی از آن بهره مند می‌شوند.

در مقاله "روغن گل مغربی و تأثیرات آن" به بررسی این گیاه دارویی پرداختیم، حال در این مقاله قصد داریم به بررسی مکمل های گل مغربی بپردازیم.

 

ایوینینگ پرایم رز اویل یوروویتال 1000 میلی گرم 30 سافت ژل

این محصول با دارا بودن ترکیبات ارزشمند خود به برقراری تعادل هورمونی در خانم ها منجر می‌شود. ایوینینگ پرایم رز اویل یوروویتال در بهبود علائم سندورم پیش از قاعدگی و علائم حین قاعدگی، کاهش علائم یائسگی، بهبود علائم بیماری های التهابی همچون آرتریت روماتوئید و همچنین سلامت پوست و بهبود اگزما کمک می کند.

ایوینینگ پرایم رز 1000 میلی گرم نورم لایف 60 سافت ژل

ایوینینگ پرایم رز نورم لایف نیز حاوی روغن گل مغربی بوده و تمام خاصیت های ذکر شده گل مغربی اعم از کاهش علائم یائسگی و قاعدگی، بهبود بیماری کولیت اولتراتیو و بهبود علائم اگزمای پوستی را دارا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: روغن گل مغربی و تأثیرات آن

بلاکپ هرباتیون 30 سافت ژل

این محصول دارای 1000 میلی گرم روغن گل مغربی و 27 میلی گرم ویتامین ای است. بلاکت هرباتیون بدلیل ترکیب به کار رفته در آن دارای خاصیت ضد التهابی بوده و در تسکین درد کمک کننده است.  بلاکت هرباتیون در بهبود مشکلات گوارشی، درد پستان و کمردرد نیزمؤثراست.

پریموژل 1 گرم دانا 50 کپسول نرم

این محصول حاوی 1 گرم روغن گل مغربی بر پایه گاما لیننولئیک اسید (8-14%) است. پریموژل دانا در بهبود علائم یائسگی همچون گر گرفتگی، اضطراب، تحریک پذیری، خستگی، افسردگی و همچنین سردردهای ناشی از یائسگی کمک کننده است.

روغن گل مغربی رزاویت 60 کپسول نرم

این محصول علاوه بر روغن گل مغربی حاوی ویتامین ای نیز می‌باشد. روغن گل مغربی رزاویت دارای خاصیت ضد التهابی بوده و به بهبود درمان پوکی استخوان ناشی از علائم یائسگی کمک مؤثری می‌کند. همچنین در بهبود سندروم پیش از قاعدگی و درد پستان نیز نقش مفیدی ایفا می‌کند.

ای پی ا 1000 میلی گرم باریج اسانس 30 کپسول نرم

این محصول مؤثر در رفع مشکلات پوستی، درمان ناتوانی جنسی مردان و نازایی زنان است. ای پی ا باریج اسانس با خاصیت ضد التهابی در درمان پوکی استخوان ناشی از یائسگی و درد پستان دوران قاعدگی نقش مفیدی ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: آشواگاندا و تأثیرات آن

ایونینگ پریم رز کارن 90 سافت ژل

این محصول علاوه بر روغن گل مغربی حاوی ژلاتین، گلیسیرین وآب تصفیه شده است که با به تعادل رساندن ترشح هورمون استروژن به گذراندن دوران پریود راحت تر منجرمی‌شود. ایونینگ پریم رز کارن همچنین به کاهش علائم آرتریت روماتوئید وکاهش علائم نروپاتی نیز کمک می‌کند.

 

تمامی محصولات ذکر شده با ترکیب اصلی روغن گل مغربی تولید شده اند، که شما می‌توانید جهت خرید مکمل های گل مغربی با مراجعه به پلت فرم آنلاین کافه دارو، مکمل غذایی مدنظر خود را جستجو وبعد از مطالعه و بررسی های انجام شده توسط این سایت در جهت خرید مکمل غذایی اقدام فرمایید.

نویسنده :آیدا قلعه وند
10 تیر 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.