0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات

فواید شیر مایع نوترینی درینک نوتریشیا برای کودکان

فواید شیر مایع نوترینی درینک نوتریشیا برای کودکان
دوران کودکی از دوران بسیار پر اهمیتی است که این اهمیت از جنبه های مختلف قابل بررسی می‌باشد، در این مقاله به تأمین ریز مغذی دوران کودکی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

در سری مقالات مجله کافه دارو به مباحث مختلف سلامتی پرداختیم. حال در این مقاله قصد داریم به بررسی فواید شیر مایع نوترینی درینک نوتریشیا برای کودکان بنشینیم.

اهمیت تغذیه در دوران کودکی

تغذیه کودک در دوران کودکی از اهمیت ویژه ای برای والدین برخوردار است به نحوی که حتی ممکن است این موضوع دغدغه بعضی والدین شود که چگونه از تأمین ریز مغذی های مورد نیاز بدن کودک خود مطمئن بشویم؟ که این پرسش وقتی پررنگ تر می‌شود که کودک اصطلاحاً بد غذا باشد یعنی در دریافت مواد غذایی با والدین همراهی لازم را نداشته باشد. از این رو بهتر است در این مواقع از مکمل هایی که دارای جدول ترکیبات ارزشمند و مورد نیاز بدن کودک است، بهره مند شد.

چرا باید شیر مایع نوترینی درینک نوتریکا را انتخاب کنیم؟

تأمین نیازهای بدن در هر سنی امر قابل توجهی ست، اما از آنجا که دوران کودکی، سلامت انسان در دیگر دوران هایش را پایه گذاری می‌کند، نباید از پایه گذاری درست این شالوده به راحتی بگذریم. از جمله ویتامین و مواد معدنی مهم این دوران می‌توان به زینک، آهن، کلسیم، فیبر، ویتامین های گروه ب، دی، ای اشاره کرد. بطور مثال:

- کمبود ویتامین دی در بدن منجر به نرمی استخوان می‌شود.

- ویتامین آ به حفظ سلامت کودک، رشد مو، کمک به پیشگیری از عفونت، رشد استخوان و حفظ سلامت بینایی کمک می‌کند.

- ویتامین ای به تقویت سیستم ایمنی کمک مؤثری می‌کند.

- کلسیم عنصر حیاتی بدن جهت تشکیل اصولی ساختمان استخوان و دندان است.

- آهن نیز ماده معدنی بسیار ضروری برای بدن بوده که نقش مهمی در حفظ سلامت کارکرد سلول های هموگلوبین و میوگلوبین دارد، همچنین آهن برای رشد طبیعی مغز نیز لازم می‌باشد.

چکیده ای از نیازهای بدن کودک و نحوه کارکرد آنها در رشد و نمو را مورد بررسی قرار دادیم که رشد اصولی کودک شما در گرو تأمین ویتامین های بدنش می‌باشد، شیر مایع نوترینی درینک نوتریشیا با دارا بودن تمام ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن کودک می‌تواند خیال شما را از باب تأمین ریز مغذی های بدن کودکتان آسوده کند.

شیر مایع نوترینی درینک نوتریشیا یک محصول با ارزش تغذیه ای کامل برای کودک است و متناسب با نیازهای بدن او می‌باشد، به نحوی که تمامی نیازهای روز کودک در یک بطری از شیر مایع نوترینی فراهم شده است. شیر مایع نوترینی درینک نوتریشیا علاوه بر تمام ویتامین و مواد معدنی که در لینک پایین تر می‌توانید مشاهده فرمایید، دارای 8/6 گرم پروتئین (معادل 1 تخم مرغ درشت)، 168 میلی گرم کلسیم (معادل دو سوم لیوان شیر)، 300 کیلو کالری (معادل 5/4 برش نان گندم کامل یا 500 گرم ماکارونی) و 3 میلی گرم آهن (معادل 100 گرم گوشت گوساله) است.

بیشتر بخوانید: جدول ترکیبات شیر مایع نوترینی درینک نوتریشیا

                                                                                                                               

شیر مایع نوترینی درینک نوتریشیا را از کجا بخریم؟

با توجه به عدم دسترسی راحت برای خرید این کالا، مصرف کنندگان جهت تهیه آن ناچار به خرید با قیمت بالا و همچنین مراجعه به داروخانه های مختلف می‌شوند. مجموعه کافه دارو با شعار یک کلیک تا داروخانه و فراهم کردن پلت فرم آنلاین، خرید را برای کاربران خود آسان نموده است. همچنین در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه نیز از گزینه بسیار قابل اهمیتی ست که کافه دارو برای کاربران خود در نظر گرفته است. شما می‌توانید شیر مایع نوترینی درینک نوتریشیا را از سایت کافه دارو به راحتی تهیه نمایید.

لینک خرید شیر مایع نوترینی درینک نوتریشیا 

نویسنده :آیدا قلعه وند
10 تیر 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.