0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات

فواید شیر مایع تقویتی اینفترینی نوتریشیا برای نوزادان

فواید شیر مایع تقویتی اینفترینی نوتریشیا برای نوزادان
دوران نوزادی و نحوه تغذیه بخصوص در نوزادان نارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که لازم است فرآیند تکمیلی از باب تأمین ریز مغذی های مورد نیاز بدنشان را به درستی برایشان رقم زد.

در سری مقالات مجله کافه دارو  به مباحث مختلف سلامتی پرداختیم. حال در این مقاله قصد داریم به بررسی فواید شیر مایع تقویتی اینفترینی نوتریکا برای نوزادان بنشینیم.

نوزاد نارس                  

تولد نوزاد زودتر از موعد مقرر و عدم طی کردن 40 هفته ای کامل، به نارس بودن نوزاد منجر می‌شود که در این شرایط لازم است تغذیه و تأمین نیازهای بدن نوزاد به نحو احسن انجام شود تا بعد از گذران این ایام نوزاد به روال طبیعی برگردد. طبق توصیه پزشکان در این دوران می‌توان از شیر مادر جهت تغذیه نوزاد نارس بهره مند شد که گاهاً بر حسب دلایل مختلف ممکن است مادر شیر کافی برای نوزاد خود نداشته باشد که در این مواقع می‌بایست به سمت مکمل هایی از نوع شیر مادر روی آورد.

شیر مایع تقویتی اینفترینی نوتریشیا چیست؟

اینفترینی غذایی برای مصارف خاص پزشکی تحت نظارت بالینی دقیق و با بهره گیری از سایر امکانات تغذیه ای همچون شیر مادر است. این شیر مایع تقویتی یک غذای کامل آماده مصرف می باشد که مناسب برای نوزادان از بدو تولدی تا 18 ماهگی و وزن زیر 9 کیلوگرم که از سیر رشد خود عقب مانده اند یا نوزادانی که به ریز مغذی های بیشتر از غذاهای معمول نیازمند هستند و یا نوزادانی که محدودیت مصرف دارند، تولید شده است.

این شیر مایع تقویتی با فرمولاسیون بهبود یافته به جبران رشد نوزاد نارس منجر می‌شود.

شیر مایع تقویتی اینفترینی فور اینفنت نوتریشیا ترکیبی ایده آل است که کارآیی آن در بازیابی رشد ثابت شده است. شیر مایع اینفاترینی طیف گسترده ای از تمام نیاز های بدن نوزاد را در خود جای داده است.

ترکیبات منحصر به فرد اینفترینی نوتریشیا

این محصول حاوی ویتامین های و مواد معدنی بدن نوزاد است. دوزهای تعریف شده در شیر مایع تقویتی اینفترینی فور اینفنت نوتریشیا کاملاً مطابق با نیاز نوزادان است، که با کلیلک بر لینک زیر می‌توانید جدول ترکیبات شیر مایع تقویتی اینفاترینی نوتریشیا را مشاهده بفرمایید.

بیشتر بخوانید:  جدول ترکیبات شیر مایع تقویتی اینفترینی نوتریشیا

چرا باید شیر مایع تقویتی اینفترینی نوتریشیا را بخریم؟

- این محلول آماده مصرف است و نیاز به پرداخت و یا ترکیب با دیگر مایعات جهت تناول نوزاد را ندارد.

- کلسیم و ویتامین د3 افزایش یافته این شیر مایع، مؤثر برای بهبود رشد و نمو استخوان است.

- گنجاندن حجم بالای انرژی در حجم کم نیز گزینه قابل توجه دیگری بوده که از امتیازات قابل اشاره شیر مایع تقویتی اینفترینی فور اینفنت نوتریشیا به شمار می‌رود.

شیر مایع تقویتی اینفترینی نوتریشیا را از کجا بخریم؟

با توجه به عدم دسترسی راحت برای خرید این کالا، مصرف کنندگان جهت تهیه آن ناچار به خرید با قیمت بالا و همچنین مراجعه به داروخانه های مختلف می‌شوند. مجموعه کافه دارو  با شعار "یک کلیک تا داروخانه" و فراهم کردن پلت فرم آنلاین خرید را برای کاربران خود آسان نموده است، همچنین در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه نیز از گزینه بسیار قابل اهمیتی ست که کافه دارو برای کاربران خود در نظر گرفته است. شما می‌توانید شیر مایع تقویتی اینفترینی نوتریشیا را از سایت کافه دارو به راحتی تهیه نمایید.

لینک خرید شیر مایع تقویتی اینفترینی نوتریشیا

نویسنده :آیدا قلعه وند
30 خرداد 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.