0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات

مقایسه محصولات مختلف جهت درمان جوش

مقایسه محصولات مختلف جهت درمان جوش
داشتن پوست صورت صاف و شفاف و عاری از جوش از جمله مدنظر های افرادی ست که دچار عارضه جوش و آکنه هستند.

در مقاله قبل در سری مقالات مجله کافه دارو به موضوع بهبود جوش پرداختیم، حال قصد داریم در این مقاله به مقایسه محصولات مختلف جهت درمان جوش بنشینیم. جوش صورت از جمله عارضه های ناخوشایندی ست که در صورت بروز بر روی پوست، فرد را ملزم به بهبود و رفع سریع آن می‌کند که در میان تمام اقدامات جهت بهبود و درمان جوش لازم است از محصولات کمکی جهت تسریع درمان نیز بهره مند شد. در این مقاله نمونه ای از محصولات ضد جوش و آکنه را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با اشراف بیشتر و خیال راحت تر نسبت به خرید و مصرف اقدام نمایید.

               بیشتر بخوانید: روش های بهبود جوش

ژل مخصوص آکنه کیتوهیل کیتوتک

ژل مخصوص آکنه کیتوهیل کیتوتک بدون الکل و ترکیبات کورتونی و جهت برطرف نمودن جوش های تازه و کاهش جای جوش بر روی پوست می‌باشد. این محصول یک ژل ترمیمی و ضد باکتریایی بوده که جهت برطرف کردن انواع جوش و آکنه از جمله جوش های سرسیاه، دمل و جوش چرکی می توان از آن بهره برد. ژل مخصوص آکنه کیتوهیل کیتوتک بدون ایجاد سمیت، حساسیت و تحریک است.

لاکتوزینک درمکس

حاوی لاکتوفرین است که نقش ضد میکروبی و ضد التهابی دارد. خواص ترمیم کنندگی لاکتوزینک باعث رفع جای جوش ها می‌شود. همچنین ضمن ارتقا سلامت پوست های چرب، جوش دار و مستعد آکنه به کاهش التهابات ناشی از جوش و آکنه نیز کمک می‌کند. استفاده از این محصول به درمان جوشهای چرکی و سرسفید خصوصا جوشهای دوران بلوغ کمک می‌کند و اثرات آن را روی پوست کاهش می‌دهد. لاکتوزینک درمکس دارای خاصیت آنتی باکتریال و ترمیم کنندگی است. کپسول لاکتوزینک فاقد گلوتن، مواد نگهدارنده و شیرین کننده می‌باشد.

کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر بدون رنگ

مناسب برای مصرف روزانه پوست های مختلط و چرب است. غدد چربی  در پوست قرار دارند، محل قرار گرفتن این غده ها نزدیک فولیکول‌ها است.  به‌طور طبیعی غدد چربی با تولید ماده‌ای، از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند، درصورتی‌که این ماده روغنی بیش از اندازه ترشح شود و با سلول‌های مرده ترکیب شود در فولیکول‌ها ایجاد آکنه می‌کند. کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر بدون رنگ حاوی ترکیبات ضدجوش، لایه بردار و تنظیم کننده ترشحات چربی است. این کرم با خاصیت کنترل چربی و لایه برداری برای رفع انواع جوش قابل استفاده می‌باشد. این کرم ضد جوش با ساختاری سبک و فاقد چربی هیچ گونه حس سنگینی و یا چربی روی پوست صورت شما باقی نمی‌گذارد. کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر بدون رنگ فاقد پارافن و چربی است و همچنین حاوی ترکیبات مات کننده می‌باشد و این خاصیت باعث عدم براق شدن پوست شما ناشی از چربی می‌شود. شایان ذکر است این کرم مورد تأیید متخصصان پوست می‌باشد.

بیشتر بخوانید: مراقبت از پوست و ماسک های خانگی

سرم نیاسینامید اکتی ویت ویتالیر

یکی از مفید ترین و مؤثر ترین ترکیبات در محصولات مراقبت از پوست، نیاسینامید است که به دلیل تأثیر در درمان بسیاری از مشکلات پوستی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نیاسینامید ترکیبی چند منظوره برای بهبود ظاهر پوست است. از جمله خواص آن می توان به کاهش سایز منافذ پوست اشاره کرد. زینک پیرولیدون کربوکسیلیک اسید، یک ترکیب تنظیم کننده سبوم (چربی) و آبرسان عالی مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه است. دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی می باشد. سرم نیاسینامید اکتی ویت ویتالیر، یکی از بهترین ترکیبات برای پوست های چرب و مستعد آکنه است که در تنظیم سبوم (چربی) پوست و جلوگیری از تکثیر باکتری مولد آکنه مؤثر است.

کرم ضد جوش رنگی ژیناژن بژ طبیعی

پیشگیری کننده و برطرف کننده جوش، جای جوش و آکنه است. سایز منافذ را کاهش داده، دارای خاصیت آنتی باکتریالی، کنترل ترشح سبوم و چربی پوستی می باشد. وجود سالسیلیک اسید در آن به لایه برداری ملایم پوست پرداخته، منجر به کاهش لک و تیرگی پوست می‌شود. این کرم با تنظیم PH پوست از بروز و پیشرفت جوش جلوگیری می‌کند. کرم ضد جوش رنگی ژیناژن دارای رنگ طبیعی بوده که پس از استفاده پوست را براق نمی‌کند و کاملاً مات است. این ضد جوش مناسب استفاده روزانه می‌باشد.

ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک

فرمولاسیونی منحصر به فرد و مؤثر جهت پیشگیری و درمان آکنه دارد. همچنین به کمک مکانیزم‌های خاص، عوامل ایجاد آکنه را کنترل کرده و موجب تسریع روند بهبود آکنه می‌شود. ویژگی فوق‌العاده ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک موجب تحریک سنتز آنتی بیوتیک‌های طبیعی پوست شده، به این صورت درمانی جدید و جایگزین مناسبی برای آنتی بیوتیک‌های شیمیایی و سنتتیک می‌باشد. این محصول موجب رفع جوش‌های التهابی، سر سیاه و سر سفید شده، با تنظیم و کنترل فعالیت غدد سباسه، کاهش قرمزی پوست را نیز به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی ضد آفتاب و خرید آن

ژل موضعی جوش اوی سبونورم اویدرم

جوش‌ها را به طور موضعی خشک و از بین می‌برد. این محصول با ترکیبات مؤثر خود از ایجاد جوش‌‌های جدید پیشگیری می‌کند. ژل ضد جوش اویدرم حاوی سالیسیلیک اسید بوده، بدون ایجاد خشکی در پوست، سلول‌های مرده را که علت جوش صورت هستند حذف می‌ نماید. آزکلیر و زینک پی سی ای، ترشح سبوم را کنترل کرده و روغن درخت چای باکتری‌های مولد آکنه را از بین می‌برد. در نهایت ترکیبات ضد التهابی همچون نوتراژن و عصاره آلوئه ورا به التیام بخشی پوست کمک می‌کند و موجب رفع سریع‌تر جای آکنه می‌شود.

صابون اریترومایسین ویرگو

برای التیام سوزش های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و منعکس کننده اشعه ماوراء بنفش خورشید است. روغن نارگیل موجود در این صابون خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی را ایجاد می‌کند. صابون اریترومایسین ویرگو شامل پروتئین های موجود در روغن سویا و آمینو اسیدها و همچنین ویتامین ای می‌باشد که دارای بسیاری از آنتی اکسیدان ها است. این موارد موجب می‌شوند که پوست مرطوب و بدون چروک باقی بماند.

کرم کنترل کننده چربی پوست های مستعد آکنه فیس دوکس

با کنترل و تنظیم ترشح غدد چربی به جلوگیری و رفع جوش و آکنه کمک کرده، موجب رفع جوشهای سرسیاه و سرسفید می شود. اساس ایجاد آکنه، اختلال و شدت چربی ترشح شده از غدد سبابه و همچنین اختلال در روند شاخی شدن پوست می‌باشد. کرم کنترل کننده چربی پوست های مستعد آکنه فیس دوکس کاهش دهنده فعالیت غدد چربی پوست است که با جلوگیری از رشد باکتری های مولد آکنه، به جمع شدن منافذ باز پوست کمک می‌کند و باعث تسریع در روند بهبودی جوش ها و اسکارهای پوستی می‌شود.

 

در انتها به عنوان سخن پایانی لازم به ذکر است که تمامی محصولاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت از طریق سایت کافه دارو قابل تهیه می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کافه دارو در بخش ضد لک و ضد جوش با دیگر محصولات مرتبط با بهبود و درمان جوش آشنا شوید و در صورت تمایل نسبت به خرید اقدام فرمایید.

نویسنده :آیدا قلعه وند
11 مرداد 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.