0
منوی کافه دارو
داروخانه آنلاین-کافه دارو نمایش فیلترها
مقالات
آلگومد و تأثیرات آن
این روزها از تأثیرات مکمل های غذایی بر کاهش وزن و درمان بعضی بیماران زیاد شنیده ایم. در این مقاله به بررسی یکی از این مکمل های غذایی نام آشنا خواهیم نشست.

در سری مقالات مجله کافه دارو به بررسی بعضی مکمل های پرطرفدار پرداختیم. حال در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مکمل آلگومد و تأثیرات آن بپردازیم. آلگومد چیست؟ اثرگذاری آلگومد بر سلامتی، آلگومد و درمان کبد چرب، تأثیر آلگومد بر لاغری و در نهایت نحوه خرید مکمل آلگومد.

بیشتر بخوانید: آشواگاندا و تأثیرات آن

آلگومد چیست؟

این مکمل غذایی، یکی از غنی ترین و خالص ترین مکمل های طبیعی است. در واقع آلگومد نام تجاری پودر خالص جلبک کلرلا ولگاریس می‌باشد که در کشور آلمان تولید می‌شود.آلگومد را ابر غذا نیز نامیده اند و دلیل این نامگذاری به غنی بودن این مکمل منوط می‌شود که حاوی طیف وسیعی از ویتامین ها همچون ب1 ، ب2 ، ب3 ، ب5 ، ب 7، ب12 ، ای ، ث، فولیک اسید و مواد معدنی همچون آهن،کلسیم، سلنیوم، منیزیم، روی، پتاسیم، کروم و همچنین درصد بالایی از پروتئین، امگا 3 و 6 و دیگر ترکیبات ارزشمند اشاره کرد.

 

 

اثرگذاری آلگومد بر سلامتی

همان گونه به ترکیبات ارزشمند این محصول اشاره شد، دریافتیم که این مکمل می‌تواند تأمین کننده بسیار مناسبی برای بدن از لحاظ نیازهای روزانه اش باشد. آلگومد علاوه بر تأمین ویتامین، در دیگر جنبه های سلامتی بدن نیز تأثیر می‌گذارد که از جمله آنها می‌توان به تقویت سیستم ایمنی، بهبود چربی خون، تنظیم قند خون و افزایش حساسیت به انسولین، رفع مشکلات گوارشی همچون یبوست، بیماری های التهابی روده، زخم معده و سلامت سیستم گوارش، مشکلات قلبی-عروقی، بیماری های تنفسی و دیابت نیز اشاره کرد.

آلگومد و درمان کبد چرب

در مقاله علائم کبد چرب و درمان آن با نگاهی دیگر، بیماری کبد چرب را مورد بررسی قرار دادیم. این بیماری نیز با مصرف مکمل هایی قابل کنترل و یا حتی تسریع در بهبودی است که مکمل آلگومد با دارا بودن خاصیت شگفت انگیزش یکی از این انواع مکمل ها می‌باشد. آلگومد با نقش حفاظتی خود از کبد در برابر اثرات مضر الکل و در نتیجه بهبود عوارض توانسته آسیب های کبدی ناشی از الکل را در فرد مبتلا بکاهد. جلبک کلرلاولگاریس با افزایش فعالیت های آنزیمی آنتی اکسیدانی، تأثیرات مثبتی در جلوگیری و کاهش عوارض این بیماری دارد. مکمل آلگومد با کاهش اکسیداتیو استرس، تنظیم سطوح آنزیم های کبدی، کاهش تری گلیسیرید و متعادل سازی چربی های اشباع و غیر اشباع و در نهایت جلوگیری از عفونت های کبدی همچون هپاتیت C می‌تواند مؤثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: 10 راهکار برای اینکه در طول روز فعالیت بیشتر و در نتیجه مصرف انرژی بیشتری داشته باشیم.

تأثیر آلگومد بر لاغری

لاغر شدن از جمله مدنظرهای عموم افراد جامعه است، از این بابت که از باب عدم تحرک کافی و ماشینی شدن زندگی و همچنین استفاده بی رویه از غذاهای ناسالم باعث شیوع چاقی در سنین مختلف برای افراد شده است که بر حسب پیشنهاد متخصصین  در کنار رعایت گزینه های مختلف از مکمل هایی نیز جهت تسریع لاغری می‌توانند بهره مند بشوند. آلگومد که یک مکمل با فرآورده طبیعی است در این جنبه از سلامتی یعنی لاغری نیز خوش می‌درخشد. آلگومد با کاهش میزان قند خون، کاهش جذب چربی، ایجاد حس سیری در فرد می‌تواند در لاغری نقش مفیدی ایفا کند و از آنجا که این مکمل خواص بسیاری دارد می‌تواند فرد را در برابر مخاطرات لاغر شدن که بعضاً افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد، نیز محافظت کند.

بیشتر بخوانید: استاپ وزنی

نحوه خرید  مکمل آلگومد

اقدام به خرید مکمل های غذایی از طرف عموم افراد  با زحمت مواجه است، از این بابت که ممکن است جهت یافتن یک مکمل مجبور به سرکشی از داروخانه های بسیاری جهت پیدا کردن محصول بشوند، و همچنین عدم داشتن زمان کافی ممکن است فرد را حتی از اقدام به خرید نیز منصرف کند. در این مواقع می‌توان از داروخانه هایی که علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید آنلاین را نیز فراهم کرده اند بهره مند شد. کافه دارو با شعار یک کلیک تا داروخانه مسیر خرید شما را کوتاهتر کرده است، این مجموعه با فراهم کردن امکانات جهت هر چه راحت تر خرید کردن شما، با تکیه بر پشتیبانی قوی همواره مسیر آرامش خاطر را برای مشتریان خود فراهم کرده است که به هر دلیل موجه و یا حتی غیر موجهی  که به عدم آسودگی مشتریان منتهی شود، ترتیب اثر بدهد. شما هم اکنون می‌توانید جهت خرید قرص آلگومد از طریق سایت کافه دارو اقدام بفرمایید.

نویسنده :آیدا قلعه وند
17 تیر 1403
نظرات کاربران

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهید.